niedziela, 10 lutego 2013

03. Top 25!

Hej! Oto ja, Cyzia. Jestem nową redaktorką bloga. Być może część kojarzy mnie z Cissy Graphics, przynajmniej taką mam nadzieję. Grafiką "zajmuję się" od około półtora roku, to może nie tak dużo, ale jednak... Aby nie witać się z pustymi rękoma przedstawiam moje Top 25. Wybrałam po 5 szablonów/nagłówków z każdego zgłoszonego do gazety bloga.
Zacznę od Szabloniarni
Land of grafic
Ponieważ macie ogromny staż bloga wybrałam szablony tylko z lutego oraz stycznia.
Nieziemski! Te kolory...
Topaz robi swoje. Zdecydowanie moja kolorystyka. Cudo.
W sumie nie wiem czemu mi się podoba, wykonanie jest prawidłowe, ale dość prosty, a to raczej nie mój styl. Pomimo wszystko - oczarowuje! 
Choć ja na Twoim miejscu zmieniłabym trochę, to podoba mi się za "inność". 
Podziwiam! 
W również powalacie stażem, więc zasady takie jak w przypadku LOG - wybieram szablony z lutego i stycznia.
Powala na kolana!




Nagłówkowy świat

Chyba nie tylko ja mam wielką słabość do Topazu. 

Stocki Cię wyratowały.

Trochę przesadziłaś z Topazem, ale i tak mi się podoba. 

Przechodzimy do blogów graficznych... 
Skrzydłami Alatum
Wybrać pięć? Ja bym mogła wybrać z 30... 
Jeden z najładniejszych szablonów jakie widziałam, a widziałam ich naprawdę sporo. 



Pozytywny. 

Cissy Graphics
Mój prywatny blog. Postaram się być obiektywna... 






Jak widać często zmieniam miniaturki... 

Koniec! 
Mam nadzieję, że przypadnę Wam do gustu i zostanę na dłużej. ^^

P.S. Shadow, jak mogę się z Tobą skontaktować? Mam parę pytań... :)



1 komentarz:

  1. Oj jakże mi miło, że wyszczególniłaś tu kilka moich prac. :) To dla mnie pewnego rodzaju wyróżnienie. Dzięki wielkie. ^^

    OdpowiedzUsuń