czwartek, 10 stycznia 2013

00. Preludium.


   Witam wszystkich wszem i wobec. Postanowiłam założyć ten skromny spis szabloniarnii i blogów graficznych. Jak na razie, nie mamy tutaj jeszcze jakiejś szałowej ilości blogów, ale mam nadzieję, że to się z czasem zmieni.
    Blog będzie, można powiedzieć, magazynem czy też katalogiem wszystkich stron związanych z grafiką. Będą się tu pojawiały ogłoszenia, ciekawe konkursy, czasem może wywiady z szabloniarzami.
    Cóż, mi pozostaje już tylko się pożegnać. Zachęcam do zgłaszania się do spisu, a chętnych do naboru ;) Gorąco pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. oczywiście, że jesteśmy zainteresowani współpracą. Macie jakiś button bym mogła wkleić na stronę? Nie widzę niczego takiego.
    Ps. Shadow, czy mi sie zdaje, czy my się skądś znamy?
    land-of-grafic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, mogę wziąć udział w Twoim wywiadzie. Będę zaszczycona ;) mój mail:
    justynas514@gmail.com
    land-of-grafic

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca przyjęta. :)

    KatD

    malach-tow

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję współpracę,
    Jesteśmy blogiem, zajmującym się tematyką blogów grupowych. Liczę na odzew.

    www.grupowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń