sobota, 2 marca 2013

07. Szablony wykonane w lutym z ,,Land of Grafic"

Ostatnio nie zaglądałam zbytnio do Gazety, dlatego dzisiaj muszę coś wstawić. Postanowiłam, że dodam dzisiaj szablony wykonane przez autorki bloga ,,Land of Grafic", które zostały stworzone w lutym.



ƒσяєνєя .

















Oliwiaa .























Let Me Kiss You









Mia











































Larrien






























Heather
























Alex Rosalie


Chan Lee










Mia:

Zamówień:
12
Darmówek: 2
Odmów: 1
Łącznie: 14

Heather:

Zamówień: 6
Darmówek: 8
Odmów: 0
Łącznie: 14

Alex Rosalie:

Zamówień: 1
Darmówek: 0
Odmów: 0
Łącznie: 1

Larrien:

Zamówień: 9
Darmówek: 7
Odmów: 5
Łącznie: 16

ChanLee:

Zamówień: 1
Darmówek: 4
Odmów: 1
Łącznie: 5

Nie dodałam dwóch szablonów wykonanych przez Oliwię, gdyż nie wiedziałam, bo trochę był dodany szablon pokręcony. W niektórych szablonach mogą być pomieszane linki albo nie dodane.

Pozdrawiam!




8 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, czy jest sens dodawania wszystkich szablonów? Każdy może je zobaczyć na LoG, więc Ty tylko skopiowałaś je i wkleiłaś tutaj. Może lepiej zrób jakiś ranking lub coś w tym stylu? :)
    Poza tym myślałyście o szerokiej liście? Chętnie przejrzałabym poprzednie posty, a nie mogę.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to samo ostatnio napisać, ale internet mi uciekł. :C

      Usuń
    2. O, właśnie to samo miałam również napisać.

      Usuń
    3. A tak na marginesie; poszukajcie jakichś ciekawych tematów do opisania, bo notka w stylu "dodam wszystkie szablony z szabloniarni i kilka statystyk" jest ździebko nudnawa.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. o rany, nie wiedziałam że o nas piszesz ;) niezmiernie mi miło, tylko szkoda, że rzeczywiście wszystko skopiowałaś i nie udzieliłaś żadnej opini. Proponuję rozbudować trochę stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o dodanie mojego bloga.
    Adres: http://myblindalley.blogspot.com/
    Kategoria: blog prywatny
    Prowadzący: Alyssa Em
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. te tło to czysty geniusz *___________*


    http://3-wymiar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń